miercuri, 4 ianuarie 2012

Neata buna dragii mei cititori...

Ei bine cu intarziere va spun si eu "La multi ani!".
O data cu inceperea noului an m-am hotarat sa fac niste schimbari pe ici pe colo.
Dupa cum bine v-ati dat seama am schimbat in cadrul blogului titlul acestuia precum si interfata si link'ul.
Mi-am zis k inca din acest an voi incerca sa ma preocup mai mult de aceasta pagina si de cei care imi citesc poeziile, dar daca voi face acest lucru nu voi incerca sa schimb si modul de prezentare, intru-cat pana acum nu faceam altceva decat sa scriu o poezie si gata, de azi inainte fiece cretie va avea la inceput ori la finl o mica descriere a sentimentelor ce strigau din mine in acel moment.
Cu timpul vor aparea mai multe gadgeturi care sa va faca mai placuta plimbarea prin coltul gandurilor mele, dar pana atunci va doresc sa aveti un 2012 plin de dragoste, de durere, de iubire, de tacere, pentru ca orice sentiment e curat si fiecare merita incercat.

LA MULTI ANI !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu