duminică, 22 ianuarie 2012

Dor de duca

Salutare drag cititor,
Iata ca e luni, si e saptamana cand se da startul... Sesiunii, ce altceva sa inceapa, dar cum a trecut atata vreme de cand nu mi-am mai vazut mandra, si cum ma chinuie si dorul si talentul, am compus de data aceasta un cantec pentru ea, o compozitie diferita pentru mine si o premiera pentru acest blog, o compozitie intr-un stil care probabil o sa va surprinda, dar de care sunt convins ca o sa va placa.

Lectura placuta!
Si daca cineva vrea sa il puna pe linie melodica [inaintea mea] sa ma anunte.


Dor de duca


Foaie verde, foi de nuc,
Pai…Foaie verde, foi de nuc,
Imi vine sa ma usuc
Maaai… Dorule Maaai…
Imi vine sa ma usuc,
Ca mi doru zapauc
Si ma duce-n balamuc…
Maaai… Dorule Maaai…
Si-o plecat pe timp de noapce
Si s-o dus el cam deparce….
Mai…
S-o dus sa beie apa dulce,
Tocmai la Dunare-n colnice…
Mai…
Ca apa mea de la Jiu,
E patata cu pustiu…
Maaai….. Dorule Maaai…
E patata cu pustiu
Si credea ca eu nu stiu….
Off... Off...

Foaie verde , foaie faga,
Pai, foaie verde, foaie faga,
Draga mi mandra, draga…
Maaai… Dorule Maaai…
Draga mi mandra draga
Si la inima curata,
Ca de doru-mi e curtata…
Maaai… Dorule Maaai…
Si de n-o curta-o bine,
Sa vii dor tu pan la mine…
Mai…
Sa te bat pan ti rusine,
Sa te-ntorci sa faci mai bine…
Mai…
Si de mandra nu-mi aduci,
Sa vad unde te mai culci…
Maaai…. Dorule Maaai…
Sa vad unde te mai culci,
Ca la mine n-ai s-apuci…
Off… Off...

3 comentarii:

  1. de când te apucași de muzică populară?...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa zicem ca imi place si asta, unele melodii sunt chiar faine, si sper ca si asta e una din ele.

      Ștergere
  2. ce-i probabil îi posibil...găsește-i o muzichie...

    RăspundețiȘtergere