marți, 17 ianuarie 2012

Dor Nebun

Ei bine....
A mai trecut o zi si-o noapte dragi mei si uite asa va prezint eu urmatoarea mea creatie intitulata "Dor Nebun".
Poate ca cei mai multi dintre dumneavoastra vor cunoaste sentimentul, si daca nu il cunoasteti, nu va faceti griji, veti face cunostinta cu el si poate atunci va veti aminti si romanta mea.

Lectura placuta !


Dor Nebun


De unde vii tu, dor nebun,
Parfum de trista insomnie?
De ce vii tocmai acum,
Camd vinul are gust mai bun,
Ce-ai uitat, imi spui si mie?

Nu-i de-ajuns ca-mi bantui somnu',
Casa, ziua, seara, noaptea?
Lasa-ma macar ca omu',
Sa beau un pahar cu domnu'
Si-apoi poti sa vi si tu si moartea.

Sa nu crezi tu dorul meu dor,
Ca te voi ura vreodata.
Doar ca uneori din dor,
Imi vine de parca-as vrea sa mor,
Ca mi-e inima plecata.

De unde vii tu, dor nebun,
Ecou stingher, dor pus pe jar?
Ce-ai uitat sa-mi spui acum,
Cand vinul are gust mai bun,
Si eu de 2 zile sunt hoinar?

Si-atunci mi-a soptit,
Un nume la ureche,
Un nume cu, dar fara pereche.
M-am ridicat si am zambit,
L-am sarutat si i-am soptit.
“Spune-i ca mi-e Dor de Ea.”
Si asa a inceput povestea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu