luni, 4 mai 2009

Suflet gol


Un negru zid, un rece suflet
Cateva chipuri incrustate-n el,
Chipuri negre ce dispar incet
Gandesc cam straniu...asa-s de fel!

Vreau sa te caut, dar am inghetat de tot
Nu-mi spune ca nu vrei sa ma vezi,
Caci eu vreau, dar eu nu pot
Am suflet rece, iar tu nu crezi.

Te strig in gol, se-aude ecou
Nu-mi raspunde nici nimeni, nici ea,
Parca-as fi inchis intr-un cavou
Desfa sigiliul si elibereaza fiinta mea.

Nu-mi spune ca-mi vei fi alaturi
Nu mai cred asemenea tampenii
De ce acum tu oare te cutremuri?
Tu visezi sau ai vedenii?

Doar visele ne mai tin in viata
In sufletul meu inchis si gol,
Lumii de afara nu-i mai fac fata
Uita-ma si spune-mi cum sa mor.

3 comentarii:

  1. bacovia 2...serios :P la el e plumbul,mormintele.. plus ca aveti cateva lucruri in comun.. sper sa imi pice la bac una din poeziile tale :P

    RăspundețiȘtergere
  2. fain..de fapt toate poeziile sunt bune...:)good job

    RăspundețiȘtergere