duminică, 3 mai 2009

Blocat in amintiri


Inchis in mine ca intr-o inchisoare
Am pierdut cheia si nu pot iesii
Ziduri reci si imagini bizare,
Mi-au ramas in minte, doar o stii!

Amintiri frumoase,
Traite in inchisoarea sufletului meu,
Amintiri dureroase
Ce nu ma lasa nici cand ma rog la Dumnezeu.

Amintiri ce par reale,
Amintiri ce chiar au fost
Momente ce sunt foarte grele,
Momente ce imi plac, dar nu au rost!

Corpul parca-mi doarme
Nu pot sa ma trezesc,
Mintea mi-e plina de traume
Dar nimic nu pot sa rostesc.

4 comentarii:

  1. frumos frumos.........imi place

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place blogu' cam rar vezi asa ceva......succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  3. talent rar gasesti
    si cand te apuci sa'l arati lumii
    bine gandesti, cum putini o fac
    pentru ca un individ insemnat cu dar
    umbreste lumea'n spatele lui,
    si tu ai habar:)

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos...dar asta inseamna sa ai talent....succes ....si continua...esti foarte bun la asta ...pa pa

    RăspundețiȘtergere