duminică, 3 mai 2009

Prietenii si Rock-ul !!!


Am ramas si fara bani
Nici macar viata nu ne-ajuta,
Suntem inconjurati numai de caini,
Iar restul lumii ramane muta.

Un lucru ramane insa al meu
Viata nocturna si niste prieteni vechi,
Tigarile si berea au devenit cliseu
Iar cand va spunem adevarul va privim in ochi.

Bere la reducere si Rock din plin
Stam pe insula, nu platim chirie,
Langa bere sunt tigari, iar langa e vin
Ne gandim cat o sa mai dureze...cat o sa mai fie?

Timpul trece si noi acum vedem
Rock-ul traieste si noi o stim,
Prieteni nedespartiti noi ramanem
Prieteni pentru Rock...pentru asta traim.

5 comentarii:

  1. asta e buna ca si cantec..pe bu8ne dak ams ti s acantam la chiatara..ce bine ar fi:)

    RăspundețiȘtergere
  2. frate asta e super tare...tine-o asa ca e bn...la cat mai multe poezi ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Prietenii sunt unul dintre cele mai bune lucruri din viata.Te fac mai puternic, iti redau pofta de a trai...iti sunt alaturi indiferent ca e 2 noaptea sau 5 dimineata:D Ai reusit unul dintre cele mai dificile si ravnite lucruri pe care cineva le poate face in viata. O legatura ce iti uneste mintea si sufletul cu o alta persoana.
    Ps: Felicitari pentru poezii.Keep up the good work \m/

    RăspundețiȘtergere
  4. sper sa nu mi lipseasca aceste zile...sa le am mereu cu voi:)

    RăspundețiȘtergere
  5. asta e preferata mea...
    ...chiar tare poezia...
    ...ma duc sa fumez o tigara;)

    RăspundețiȘtergere