duminică, 11 aprilie 2010

Speranta moarta


Doar inima acum ma doare
Si totul e-asa de-ntunecat,
Asa cum zice fie oare?
Sa fiu altul nu as fi sperat.

Ti-am lasat privirea-n urma
Somnoroasa si buimaca,
Raspunsurile parca sunt in umbra
Si viata parca-i mai posaca.

Acum totul s-a sfarsit
Era usor de inteles,
Dar macar stiu ca am iubit
Si tot pentru tine e si-acest vers.

As vrea sa mor, dar n-o sa pot
Mai mult sa suferi eu nu vreau,
Tu pentru mine ai fost tot,
Si-acum adio as vrea sa-mi iau.

Daca m-ai iubit eu nu mai stiu,
Dar a fost frumos cat a durat
Inca as fi vrut cu tine sa fiu,
Desi nu se poate...am sperat.

Si nici macar o clipa nu am regretat.


Te voi iubii mereu My Lady...

2 comentarii:

  1. Un sfat.O sa para crud. Nu mai spune asa usor Te Iubesc.O sa devina un simplu cuvant.Iubirea este mult mai mult decat atat.Asteapta si o sa-ti dai seama cine merita sa auda acest lucru...nu o sa regreti.
    Avem mai multe relatii in timp si daca fiecare o sa auda aceste cuvinte atunci ce o sa-i mai spui celei alese?Doar un alt te iubesc?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu este deloc crud precum spui.
    Aceste cuvinte nu sunt sortite decat celor ce merita...drept pentru care numai doua persoane au auzit aceste cuvinte si de acum incolo va fii la fel...aceste cuvinte nu le spui precum spui "Salut"(des si tuturor) aceste cuvinte le spui precum spui un "Adio"(rar si numai persoanei pentru care simti ceva cu adevarat)

    RăspundețiȘtergere