joi, 25 martie 2010

O ploaie de ganduri


Ploua cu-o mie de ganduri,
Ce se uita la tine mereu
Si imi astern in o mie de randuri
Clipele in care mi-e greu.

Cerul se-noreaza...
Ploaia se-nteteste si ea,
Dragostea-mi creeaza
Ce si-ar dorii inima mea.

Si ploua usor...de tine mi-e dor,
Esti tot ce vreodata mi-as fi dorit
Si gandul mi-e nor...si visul usor,
Iar restul parca s-ar fi sfarsit.

Parca suna telefonul...
Si grabit il ridic si raspund,
Al tau nu este tonul,
Inchid si ma intorc la al meu gand.

Si iar dintr-un nor se presara usor,
O ploaie ce trebuia sa se fi oprit
Si iarasi mi-e dor...cred c-am sa mor...
Si o sa iti ascund asta pana la sfarsit.

Caci eu sunt sedat...de timp sunt uitat,
Dorul mi-e adapost, hrana si somn,
Pe tine te vreau...cu tine sa stau...
O viata sa-ti fiu mereu al tau domn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu