marți, 20 octombrie 2009

Lacrimi de inger


Lacrimi de sange cad din cer
Lacrimi curate pline de mister,
De ingeri scapate printre degete,
Ce-n loc s-au oprit plangand, sa cugete.

Tu stai in ploaie cu fata in sus
Ma uit la tine si pari ca-ai plans,
Speriat eu te-am strigat,
Fericita mi-ai raspuns.

Lacrimi de sange ai pe obraz...
Lacrimi curate pe buze-usor se scurg,
Trist e cerul,iar eu treaz,
De lacrimile ingerilor ce din cer curg.

Nu stiu de trista sau fericita tu esti...
Nu stiu de din greseala sau intentionat te feresti,
De a mea privire ce priveste cerul,
De a mea privire rece ca gerul.

3 comentarii:

  1. super....imi place...mult....nu vredeam ca o sa o scrii atat de repede...foarte frumos..pa pa

    RăspundețiȘtergere
  2. scuze...mai am ceva de zis...sunt surprinsa...placut...si cred ca asta e preferata mea...desigur imi plac si celelalte...dar asta parca are ceva anume...nu stiu ce...e minunata...suna mai bine in versuri...pa

    RăspundețiȘtergere
  3. in seara asta ultimul comentariu il las la poezia mea preferata...sper ca o sa sti sa citesti printre randuri la fiecare comentariu...si poate o sa incerci sa...intelegi...oricum nu stiu de ce ....dar iti ador poeziile...si cred ca le inteleg pe multe dintre ele...cred...succes....pa

    RăspundețiȘtergere