luni, 22 februarie 2010

Sfarsitul unui Deja Vu......


Aseara a fost chiar ciudat...am iesit in oras la o cafea...tu nu ai putut venii, mergeam pe drum ascultand muzica (poate si asta a avut o parte din vina). Eram foarte Happy...nu stiam de ce, singura data cand mi s-a mai intamplat asta a fost in seara cand te-am sarutat pentru prima data, nici atunci nu am stiut ce e cu mine, de ce sunt asa fericit, de parca pluteam. Parca a fost un Deja Vous al acelei seri cand totul oricat de rau ar fi fost era perfect, pentru ca stiam ca esti langa mine...aseara nu m-am mai indoit de banuielile mele, eram Happy pentru ca Te Iubeam, eram Happy pentru ca stiam ca oricat de rau as fi patit-o as fi avut inca puterea de a deschide ochii, de a te privii si de a iti darui ultimul zambet spunandu-ti ca nimeni din toata lumea asta nu este mai fericit decat mine, pentru ca nimeni din lumea asta nu are ce am eu...Dragostea Ta.

Te Iubesc My Lady !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu