miercuri, 18 martie 2009

Fum de tigara


Fumul de tigara
Ascunde o amintire neagra
Si ziua de vara,
Ascunde lacrima ce s-a scurs pe geana .

Fumu-mi aminteste
De tine ca prin ceata
Si noaptea ce-nfloreste,
De de prima dragoste din viata.

Fumul de tigara
Mi-arata calatoria pierduta,
Dintr-o zi de vara
Ce niciodata nu va fi uitata.

Fumul tigarii mele
Mi-arata prieteni adevarati,
Carora le-am adus belele
Cand eram cu tine, ei erau speriati.

Fumul a-ncetat
Pentru ca tigarea mi sa stins,
Dar am parasit gandul ce m-a dominat
Si alta tigara mi-am aprins.

2 comentarii:

  1. ti am citit tot blogul...si...pot spune ca am fost impresionata...ma regasesc prin multe cuvinte de ale tale...sti sa descri durerea....nu multa lume e in stare...aici ai scris despre viata...si cu cele bune si cu cele rele...te pricepi..o sa ma mai uit;))

    RăspundețiȘtergere
  2. fumul de tigara...si suflul care ia foc de fiecare data.si mirosul,si simpla respiratie...si contopirea cu fericirea si cu amintirea.
    frumos:)

    RăspundețiȘtergere